Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hải Quang
dc.contributor.authorLê, Thị Hà My
dc.contributor.authorLê, Hữu Đại
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:31Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342508en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55180-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.297 - tr.31-40 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleTác động của chuỗi cung ứng du lịch đến chất lượng dịch vụ của doanh nghiệp lữ hành và sự hài lòng của khách du lịch: Bằng chứng từ đánh giá của khách du lịch nội địa ở Việt Nam = Impact of the tourism supply chain on service quality of tour operators and tourist satisfaction: evidence from evaluated by domestic tourists in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2972022031.pdf
  • Size : 1,45 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.