Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55174
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Loan
dc.contributor.authorChử, Bá Quyết
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:28Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342511en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55174-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.297 - tr.62-73 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleẢnh hưởng của các công nghệ kỹ thuật số đến hiệu suất kinh doanh của doanh nghiệp bán lẻ tại Việt Nam = The impact of digital technologies on the performance of retail firms in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2972022062.pdf1.73 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

16
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.