Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Loan
dc.contributor.authorChử, Bá Quyết
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:28Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342511en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55174-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.297 - tr.62-73 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleẢnh hưởng của các công nghệ kỹ thuật số đến hiệu suất kinh doanh của doanh nghiệp bán lẻ tại Việt Nam = The impact of digital technologies on the performance of retail firms in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2972022062.pdf
  • Size : 1,73 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.