Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55140
Title: Marketing bằng người ảnh hưởng qua mạng xã hội trong lĩnh vực mỹ phẩm tại Việt Nam: Thực trạng và hàm ý đề xuất
Authors: Vũ, Phương Anh
Đặng, Phương Linh
Phạm, Trịnh Yến Chi
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.605 - tr.68-73 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342455
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55140
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6052022068.pdf776.33 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

13
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.