Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55108
Title: Quản trị marketing trực tuyến của các ngân hàng thương mại cổ phần: khái niệm và nội dung
Authors: Lê, Thị Hoài
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.605 - tr.42-44 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342426
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55108
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6052022042.pdf373.43 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.