Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54969
Title: Giải pháp hoàn thiện chính sách marketing hỗn hợp tại MyTV trong bối cảnh cuộc Cách mạng công nghiệp 4.0
Authors: Nông, Ngọc Ân
Ngô, Thị Thanh Nga
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.5 - tr.53-56 - ISSN.1859-4972
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342271
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54969
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S52022053.pdf578.09 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.