Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54944
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bích Lan
dc.date.accessioned2023-12-26T02:46:11Z-
dc.date.available2023-12-26T02:46:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342246en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54944-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.4 - tr.80-83 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleTruyền thông thương hiệu đối với việc thu hút sinh viên của các trường đại học ngoài công lập tại Hà Nộien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S42022080.pdf746.46 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.