Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54855
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Thị Phương Dung
dc.contributor.authorPhó, Phương Dung
dc.contributor.authorĐặng, Nguyễn Anh Chi
dc.date.accessioned2023-12-26T02:45:48Z-
dc.date.available2023-12-26T02:45:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342109en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54855-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.1573-1586 - ISSN.2588-1043en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleNghiên cứu các tổ hợp từ trong bộ sách giáo khoa Tiếng Anh cho học sinh phổ thông ở Việt Nam = An investigation into collocational profile in English textbooks for Vietnamese studentsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S220221573.pdf2.23 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.