Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Thắng
dc.date.accessioned2023-12-26T02:45:27Z-
dc.date.available2023-12-26T02:45:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342019en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54783-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.5 - tr.137-141 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleVấn đề thương hiệu sản phẩm nghề nông thôn ở tỉnh Bình Dương: Thực trạng và giải pháp = Building brands for rural industries in Binh Duong province: Current situation and solutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S52022137.pdf
  • Size : 524,1 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.