Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54730
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Mạnh Tú
dc.contributor.authorLê, Thanh Tâm
dc.date.accessioned2023-12-26T02:45:11Z-
dc.date.available2023-12-26T02:45:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341948en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54730-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgân hàng - 2022 - no.5 - tr.12-19 - ISSN.0866-7551en
dc.subjectNgân hàngen
dc.titleCác nhân tố tác động tới tài chính toàn diện trên quan điểm khách hàng: Trường hợp nghiên cứu tại Việt Nam = Prefix effects on resource comprehensives from the customer's perspective: Research collaboration in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv36S052022012.pdf
  • Size : 1,01 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.