Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54712
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Quang Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-26T02:45:05Z-
dc.date.available2023-12-26T02:45:05Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341913en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54712-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.4 - tr.337-341 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleGiải pháp thúc đẩy ý định mua bảo hiểm nhân thọ Hanwhalife của khách hàng trên địa bàn tỉnh Thanh Hóa = Solution to promote the intention of customers to buy life insurance product of Hanwhalife Vietnam in Thanh Hoa provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S42022337.pdf
  • Size : 634,62 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.