Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54668
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thanh Nhật
dc.contributor.authorHoàng, Ý Duyên
dc.contributor.authorHuỳnh, Thị By By
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tiến
dc.contributor.authorTrần, Hùng Vương
dc.date.accessioned2023-12-26T02:44:52Z-
dc.date.available2023-12-26T02:44:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341854en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54668-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.4 - tr.112-117 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của văn hóa doanh nghiệp đến mức độ công bố thông tin trách nhiệm xã hội của các công ty niêm yết trên sở Giao dịch chứng khoán TP. Hồ Chí Minh = Impact of corporate culture on the CSR report disclosure level of companies listed on the Ho Chi Minh City stock Exchangeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S42022112.pdf
  • Size : 680,72 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.