Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54584
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Trung Lương
dc.date.accessioned2023-12-26T02:21:42Z-
dc.date.available2023-12-26T02:21:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341677en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54584-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesQuy hoạch đô thị - 2022 - no.46 - tr.35-40 - ISSN.1859-3658en
dc.subjectQuy hoạch đô thịen
dc.titleXây dựng thương hiệu "thành phố cà phê thế giới" cho điểm đến du lịch TP. Buôn Ma Thuột: Thực trạng và những vấn đề đặt raen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv543S462022035.pdf1.69 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.