Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54189
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Minh Đức
dc.contributor.authorNgô, Thị Thùy
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Đức
dc.contributor.authorLê, Nguyệt Anh
dc.contributor.authorLê, Thu Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T02:19:42Z-
dc.date.available2023-12-26T02:19:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340424en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54189-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học xã hội và Nhân văn (Đại học Quốc gia Hà Nội) - 2022 - no.3 - tr.258-273 - ISSN.2354-1172en
dc.subjectKhoa học xã hội và Nhân văn (Đại học Quốc gia Hà Nội)en
dc.titleLòng tự trắc ẩn của giáo viên và tác động của nó tới các biểu hiện trầm cảm, lo âu và căng thẳng = Teachers’ self-compassion and its effects on symptoms of depression, stress and anxietyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv468V8S32022258.pdf
  • Size : 1,34 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.