Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54189
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Minh Đức
dc.contributor.authorNgô, Thị Thùy
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Đức
dc.contributor.authorLê, Nguyệt Anh
dc.contributor.authorLê, Thu Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T02:19:42Z-
dc.date.available2023-12-26T02:19:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340424en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54189-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học xã hội và Nhân văn (Đại học Quốc gia Hà Nội) - 2022 - no.3 - tr.258-273 - ISSN.2354-1172en
dc.subjectKhoa học xã hội và Nhân văn (Đại học Quốc gia Hà Nội)en
dc.titleLòng tự trắc ẩn của giáo viên và tác động của nó tới các biểu hiện trầm cảm, lo âu và căng thẳng = Teachers’ self-compassion and its effects on symptoms of depression, stress and anxietyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv468V8S32022258.pdf1.34 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

6
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.