Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54171
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Long
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Thành
dc.date.accessioned2023-12-26T02:19:36Z-
dc.date.available2023-12-26T02:19:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=340393en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54171-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesY học cộng đồng - 2022 - no.3 - tr.113-119 - ISSN.2354-0613en
dc.subjectY học cộng đồngen
dc.titleĐánh giá của người bệnh về giao tiếp của nhân viên y tế: khảo sát tại khoa khám bệnh, Bệnh viện Trung ương Thái Nguyên năm 2022 = Patient evaluation of healthcare providers’ communication: a survey at outpatient ward of Thai Nguyen National hospital in 2022en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv417V63S32022113.pdf405.31 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.