Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54101
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hoàng Hà
dc.date.accessioned2023-12-26T02:09:37Z-
dc.date.available2023-12-26T02:09:37Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339592en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54101-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.2 - tr.102-111 - ISSN.2615-9325en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleĐánh giá năng lực học tập tự chủ của sinh viên sư phạm Trường Đại học Giáo dục, Đại học Quốc gia Hà Nội = Assessing Self-regulated Learning Skills of Teacher Education Students at VNU University of Educationen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv398V38S022022102.pdf404.74 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.