Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54042
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Việt Hà
dc.date.accessioned2023-12-26T02:09:19Z-
dc.date.available2023-12-26T02:09:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351825en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54042-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNhững vấn đề Kinh tế và Chính trị Thế giới - 2022 - no.8 - tr.34-42 - ISSN.0868-2984en
dc.subjectNhững vấn đề Kinh tế và Chính trị Thế giớien
dc.titleẢnh hưởng của truyên miệng điện tử đên hành vi sử dụng ngân hàng số của khách hàng và một số ứng dụng trong lĩnh vực ngân hàng = Influence of electronic word of mouth on customers' behavior of using digital banking and some applications in the banking sectoren
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv132S82022034.pdf1.16 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

1
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

36
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.