Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54011
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Đạt
dc.date.accessioned2023-12-26T02:09:08Z-
dc.date.available2023-12-26T02:09:08Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339473en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54011-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2787-2799 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleFacebook ảnh hưởng đến sự đố kỵ, sự trầm cảm và mua sắm bốc đồng của sinh viên các trường đại học tại Tp. Hồ Chí Minh = Facebook effects on envy, depression, and impulse buying toward university students in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S220222787.pdf
  • Size : 2,56 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.