Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Quốc Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thủy
dc.date.accessioned2023-12-26T02:07:13Z-
dc.date.available2023-12-26T02:07:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343602en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53624-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.610 - tr.116-118 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng tới hành vi mua của người tiêu dùng các sản phẩm xanh trên địa bàn thành phố Hà Nộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S6102022116.pdf
  • Size : 367,02 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.