Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Minh Tuấn
dc.contributor.authorLê, Thị Ánh Tuyết
dc.date.accessioned2023-12-26T01:28:29Z-
dc.date.available2023-12-26T01:28:29Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343411en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53495-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.608 - tr.19-21 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleChiến lược kinh doanh của Công ty TNHH Rich Media giai đoạn 2021-225, tầm nhìn 2030en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S6082022019.pdf
  • Size : 384,15 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.