Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thùy Trang
dc.date.accessioned2023-12-26T01:20:55Z-
dc.date.available2023-12-26T01:20:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351568en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52755-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học xã hội Việt Nam - 2022 - no.5 - tr.11-23 - ISSN.1013-4328en
dc.subjectKhoa học xã hội Việt Namen
dc.titleTư tưởng giáo dục trong tác phẩm “Chính trị” của Aristotle và ý nghĩa lịch sử đối với sự nghiệp giáo dục ở nước ta hiện nay = Thought on education in Aristotle’s “Politics” and its historical significance to Vietnam’s cause of education todayen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt63S52022011.pdf
  • Size : 311,05 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.