Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52460
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Ngọc Khương
dc.contributor.authorĐỗ, Tôn Nữ Kim Duyên
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoàng Yến
dc.date.accessioned2023-12-26T01:18:01Z-
dc.date.available2023-12-26T01:18:01Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344195en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52460-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cần Thơ) - 2022 - no.4 - tr.223-234 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cần Thơ)en
dc.titleTrách nhiệm xã hội của doanh nghiệp tác động đến sự hài lòng và trung thành của nhân viên: bằng chứng thực nghiệm tại thành phố Hồ Chí Minh = Corporate social responsibility impacts on employee satisfaction and loyalty: Evidence from Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv403V58S4D2022223.pdf546.98 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.