Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Giang
dc.contributor.authorLê, Đức Đàm
dc.date.accessioned2023-12-26T01:18:01Z-
dc.date.available2023-12-26T01:18:01Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344196en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52459-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Cần Thơ) - 2022 - no.4 - tr.235-251 - ISSN.1859-2333en
dc.subjectKhoa học (Đại học Cần Thơ)en
dc.titleTác động của số hóa doanh nghiệp lên khả năng tham gia vào chuỗi cung ứng toàn cầu: Bằng chứng từ các doanh nghiệp sản xuất tại Việt Nam = The impact of digitalization on the global value chain participation: Evidence from Vietnamese manufacturing firmsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv403V58S4D2022235.pdf
  • Size : 603,62 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.