Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52399
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phú Phương Trang
dc.contributor.authorĐỗ, Uyên Tâm
dc.contributor.authorĐoàn, Thị Kim Thanh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:17:43Z-
dc.date.available2023-12-26T01:17:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354706en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52399-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.03 - tr.50-67 - ISSN.2734-9306en
dc.subjectKhoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minhen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của hành khách: Bằng chứng từ cảng hàng không quốc tế Tân Sơn Nhất = Examining factors that affect passenger’s overall satisfaction: Evidence from Tan Son Nhat Airporten
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv404V17S032020050.pdf645.45 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.