Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52321
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Minh Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thảo
dc.date.accessioned2023-12-26T01:17:19Z-
dc.date.available2023-12-26T01:17:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343804en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52321-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-02 - tr.92-101 - ISSN.2354-1091en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nộien
dc.titleSử dụng yoga trị liệu để tăng cường khả năng chú ý và bắt chước cho học sinh khuyết tật trí tuệ = Using yoga therapy to improve attention and imitation abilities for children with intellectual disabilityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157GDV67S022022092.pdf362.78 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.