Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Cẩm Hường
dc.contributor.authorBùi, Thế Hợp
dc.contributor.authorNguyễn, Công Khanh
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorNguyễn, Nữ Tâm An
dc.date.accessioned2023-12-26T01:17:18Z-
dc.date.available2023-12-26T01:17:18Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343802en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52319-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-02 - tr.82-91 - ISSN.2354-1091en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nộien
dc.titleĐánh giá khuyết tật học tập: Xu thế hiện nay và định hướng trên phương diện nghiên cứu ở Việt Nam = Assessment of learning disabilities: situation and orientations in current researchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S022022082.pdf
  • Size : 398,33 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.