Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quyết Thắng
dc.contributor.authorPhạm, Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-26T01:17:13Z-
dc.date.available2023-12-26T01:17:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343514en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52305-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.70 - tr.27-41 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng và ý định tiếp tục đặt phòng qua website đại lý du lịch trực tuyến: Trường hợp nghiên cứu khách hàng là nhân viên văn phòng tại Thành phố Hồ Chí Minh = factors affecting satisfaction and re-purchase intention through online travel agency’s website: the case study on office staff working in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V70S42022027.pdf
  • Size : 1,1 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.