Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52242
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Quang Dốc
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:55Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343232en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52242-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-02 - tr.3-8 - ISSN.2354-1091en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nộien
dc.titleHành trang kiến thức bản đồ của học sinh lớp 6, trung học cơ sở trong chương trình địa lí định hướng phát triển năng lực học sinh - Thực trạng và giải pháp = What should the cartographic knowledge kit for 6th grade pupils provide in the geography program orienting pupils’ competence development? Reality and solutionen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157GDV67S022022003.pdf356.67 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.