Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Nữ Tâm An
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thảo
dc.contributor.authorCao, Bích Thuỷ
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Dung
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Cẩm Hường
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thùy Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:54Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:54Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343185en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52238-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2022 - no.GD-01 - tr.130-140 - ISSN.2354-1091en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nộien
dc.titleĐề xuất các tiêu chí cơ bản trong xây dựng bộ công cụ giao tiếp bổ trợ và thay thế cho trẻ rối loạn phổ tự kỷ = Recommending criteria in creating the augumentative alternative communication toolkit for children with autism spectrum disordersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157GDV67S012022130.pdf
  • Size : 870,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.