Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52197
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTôn, Thị Thiết
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:42Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342818en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52197-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.7 - tr.246-251 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến các sản phẩm thiết bị điện tử tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the intention of consumers in Ho Chi Minh City purchase electronic devices onlineen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S72022246.pdf695.3 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

35
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.