Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTôn, Thị Thiết
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:42Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342818en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52197-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.7 - tr.246-251 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua sắm trực tuyến các sản phẩm thiết bị điện tử tại Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the intention of consumers in Ho Chi Minh City purchase electronic devices onlineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S72022246.pdf
  • Size : 695,3 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.