Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Minh Thư
dc.contributor.authorNguyễn, Nhật Tân
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:36Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342780en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52175-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.7 - tr.112-117 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định tiếp tục sử dụng dịch vụ thanh toán điện tử sau đại dịch Covid-19 của thế hệ Baby Boomer và thế hệ X = Factors affecting the intention of Baby Boomer and Generation X customers in Vietnam to keep using digital payment methods in the post-Covid-19 eraen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S72022112.pdf
  • Size : 727,22 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.