Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52175
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Minh Thư
dc.contributor.authorNguyễn, Nhật Tân
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:36Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342780en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52175-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.7 - tr.112-117 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định tiếp tục sử dụng dịch vụ thanh toán điện tử sau đại dịch Covid-19 của thế hệ Baby Boomer và thế hệ X = Factors affecting the intention of Baby Boomer and Generation X customers in Vietnam to keep using digital payment methods in the post-Covid-19 eraen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S72022112.pdf727.22 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

48
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.