Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Tiệp
dc.contributor.authorTriệu, Thị Vũ Huyền
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:33Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342776en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52167-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.7 - tr.84-93 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleGiải pháp hoàn thiện hoạt động quảng bá thương hiệu tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam = Solutions to improve the brand promotion activities of the Joint stock Commercial Bank for Investment and Development of Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S72022084.pdf
  • Size : 1,15 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.