Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52167
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Tiệp
dc.contributor.authorTriệu, Thị Vũ Huyền
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:33Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342776en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52167-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.7 - tr.84-93 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleGiải pháp hoàn thiện hoạt động quảng bá thương hiệu tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam = Solutions to improve the brand promotion activities of the Joint stock Commercial Bank for Investment and Development of Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S72022084.pdf1.15 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

20
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.