Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bình
dc.contributor.authorTrần, Thị Lan Anh
dc.contributor.authorTrần, Phan Nhật Hằng
dc.contributor.authorLê, Thanh Thảo
dc.contributor.authorTrần, Thị Thu Hiền
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:28Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342710en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52144-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.6 - tr.319-325 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích hành vi mua sắm trực tuyến của gen Z trong đại dịch COVID-19: Trường hợp nghiên cứu tại Hà Nội = The online shopping behavior of Gen Z consumer during the COVID-19 pandemic: A case study in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62022319.pdf
  • Size : 931,06 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.