Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52141
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thu Hiền
dc.contributor.authorLê, Thị Mỹ Duyên
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:28Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342719en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52141-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.6 - tr.332-337 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ BIDV Smart Banking của khách hàng cá nhân tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam - Chi nhánh Trà Vinh = A study on the factors affecting the intention of individual customers to use Smart Banking services of BIDV - Tra Vinh Branchen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62022332.pdf714.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

14
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.