Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thu Hiền
dc.contributor.authorLê, Thị Mỹ Duyên
dc.date.accessioned2023-12-26T01:16:28Z-
dc.date.available2023-12-26T01:16:28Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342719en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52141-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.6 - tr.332-337 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ BIDV Smart Banking của khách hàng cá nhân tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam - Chi nhánh Trà Vinh = A study on the factors affecting the intention of individual customers to use Smart Banking services of BIDV - Tra Vinh Branchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62022332.pdf
  • Size : 714,18 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.