Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52107
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Tiệp
dc.contributor.authorTrần, Dương Kim Yến
dc.date.accessioned2023-12-26T01:13:32Z-
dc.date.available2023-12-26T01:13:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342642en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52107-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.6 - tr.152-163 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của chất lượng dịch vụ, hình ảnh thương hiệu đến lòng trung thành của sinh viên trường đại học ngoài công lập: Vai trò trung gian của sự hài lòng = The impacts of the service quality and the brand image on the loyalty of private university students: The mediating role of the student satisfactionen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62022152.pdf1.55 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.