Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Tiệp
dc.contributor.authorTrần, Dương Kim Yến
dc.date.accessioned2023-12-26T01:13:32Z-
dc.date.available2023-12-26T01:13:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342642en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52107-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.6 - tr.152-163 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleẢnh hưởng của chất lượng dịch vụ, hình ảnh thương hiệu đến lòng trung thành của sinh viên trường đại học ngoài công lập: Vai trò trung gian của sự hài lòng = The impacts of the service quality and the brand image on the loyalty of private university students: The mediating role of the student satisfactionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62022152.pdf
  • Size : 1,55 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.