Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52057
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Mỹ Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T01:13:18Z-
dc.date.available2023-12-26T01:13:18Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346307en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52057-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.76-79 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleMô hình lý thuyết về sự hỗ trợ xã hội, sự căng thẳng và sự hài lòng về cuộc sống của sinh viên năm thứ nhất tại các trường đại học Việt Nam = Theoretical model of social support, stress and life satisfaction of Vietnamese universities’ freshmanen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S212022076.pdf639.69 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.