Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thanh Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T01:13:16Z-
dc.date.available2023-12-26T01:13:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346305en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/52048-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.21 - tr.68-71 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleChất lượng dịch vụ và sự hài lòng của khách hàng với dịch vụ thẩm mỹ tại các cơ sở thẩm mỹ tại Hà Nội = Service quality and customer satisfaction with beauty services at beauty salons in Hanoi-based spasen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S212022068.pdf
  • Size : 698,1 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.