Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51994
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đại Dương
dc.date.accessioned2023-12-26T01:13:02Z-
dc.date.available2023-12-26T01:13:02Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346153en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51994-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sài Gòn) - 2022 - no.80 - tr.64-71 - ISSN.1859-3208en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sài Gòn)en
dc.titleMột số ý tưởng tích hợp trong dạy học cấp số nhân trong chương trình Toán 11 = Some integrated ideas in teaching Geometric progression in Grade 11 Math curriculumen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv161S802022064.pdf627.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.