Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThái, Vân Hà
dc.contributor.authorTrần, Xuân Toàn
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:56Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:56Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346076en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51974-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.250-253 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleĐề xuất mô hình lý thuyết các nhân tố ảnh hưởng đến hiệu quả quản lý tín dụng ngân hàng thương mại Việt Nam = Proposing a theoretical model of factors affecting credit management efficiency of commercial banks in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S152022250.pdf
  • Size : 576,52 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.