Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51974
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThái, Vân Hà
dc.contributor.authorTrần, Xuân Toàn
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:56Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:56Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346076en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51974-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.250-253 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleĐề xuất mô hình lý thuyết các nhân tố ảnh hưởng đến hiệu quả quản lý tín dụng ngân hàng thương mại Việt Nam = Proposing a theoretical model of factors affecting credit management efficiency of commercial banks in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022250.pdf576.52 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

50
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.