Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51969
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Bình Minh
dc.contributor.authorChử, Bá Quyết
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:55Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346075en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51969-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.246-249 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleĐề xuất khung lý thuyết về các nhân tố ảnh hưởng đến thiết kế cấu trúc tổ chức của doanh nghiệp thương mại điện tử ở Việt Nam = Propose a theoretical framework on determinants of organizational structure design of e-commerce businesses in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022246.pdf599.93 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.