Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51968
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hậu
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:54Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:54Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346070en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51968-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.225-228 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến trên sàn thương mại điện tử Shopee của sinh viên Trường Đại học Công nghiệp Thực phẩm TP. Hồ Chí Minh = Factors affecting behavior of online shopping through Shopee platform of students at the University of Food Industry in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S152022225.pdf706.27 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

12
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.