Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Hoàng Anh Tuấn
dc.contributor.authorLê, Mai Kim Chi
dc.contributor.authorNguyễn, Thiện Hùng
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Huy
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Tâm
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:52Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346064en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51960-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.201-204 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleChất lượng dịch vụ đào tạo và sự hài lòng của học viên cao học: Trường hợp nghiên cứu ngành quản trị kinh doanh tại Trường Đại học Phan Thiết = Training service quality and satisfaction of students pursuing master’s degree in business administration at Phan Thiet Universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S152022201.pdf
  • Size : 733,16 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.