Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51958
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Long
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:52Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346059en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51958-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.15 - tr.180-183 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua mỹ phẩm dưỡng da nội địa của giới trẻ trên địa bàn quận Cầu Giấy - TP. Hà Nội = Factors affecting young people’s decision to buy domestic skin care cosmetics in Cau Giay district, Hanoi cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S152022180.pdf772.77 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Download(s)

43
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.