Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThái, Thị Hồng Lam
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mỹ Hằng
dc.contributor.authorTrương, Thị Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:19Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354821en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51843-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - Trường Đại học Vinh - 2022 - no.4B - tr.49-59 - ISSN.1859-2228en
dc.subjectKhoa học - Trường Đại học Vinhen
dc.titleMột số biện pháp phát triển năng lực tư duy thuận nghịch cho học sinh trong dạy học chủ đề hàm số và đồ thị ở trường trung học phổ thông = Measures for developing students' reversible thinking competence in teaching functions and graphs in high schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVV467V51S4B2022049.pdf
  • Size : 410,22 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.