Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51843
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThái, Thị Hồng Lam
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mỹ Hằng
dc.contributor.authorTrương, Thị Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:19Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354821en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51843-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học - Trường Đại học Vinh - 2022 - no.4B - tr.49-59 - ISSN.1859-2228en
dc.subjectKhoa học - Trường Đại học Vinhen
dc.titleMột số biện pháp phát triển năng lực tư duy thuận nghịch cho học sinh trong dạy học chủ đề hàm số và đồ thị ở trường trung học phổ thông = Measures for developing students' reversible thinking competence in teaching functions and graphs in high schoolsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVV467V51S4B2022049.pdf410.22 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.