Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Phương Dung
dc.contributor.authorLương, Văn Đạt
dc.contributor.authorVương, Linh Nhâm
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Hải
dc.date.accessioned2023-12-26T01:12:11Z-
dc.date.available2023-12-26T01:12:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345304en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51818-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNgân hàng - 2022 - no.13 - tr.8-15 - ISSN.0866-7462en
dc.subjectNgân hàngen
dc.titleTăng cường sức khỏe tài chính cho khách hàng: Chìa khóa của sự trung thành đối với các ngân hàng thương mại = Enhancing customers financial health: A new key to customer loyalty for commercial banksen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTV36S132022008.pdf
  • Size : 1 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.