Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Thu Hoài
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:55Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345072en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51765-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.10 - tr.220-224 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleChiến lược mở rộng thị trường của các nhà hàng ở nội thành Hà Nội dưới ảnh hưởng của dịch bệnh Covid-19 = The market expansion strategies of restaurants in the inner city of Hanoi in the context of Covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S102022220.pdf
  • Size : 584,18 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.