Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51765
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Thu Hoài
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:55Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:55Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345072en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51765-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.10 - tr.220-224 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleChiến lược mở rộng thị trường của các nhà hàng ở nội thành Hà Nội dưới ảnh hưởng của dịch bệnh Covid-19 = The market expansion strategies of restaurants in the inner city of Hanoi in the context of Covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S102022220.pdf584.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

17
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.