Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Yến
dc.contributor.authorPhạm, Ngọc Đức
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:52Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345049en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51753-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.10 - tr.154-159 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định đặt phòng trực tuyến thông qua các công ty du lịch trực tuyến của du khách: Nghiên cứu tại thành phố Đà Lạt = Factors affecting the decision of customers to make online room booking via online travel agents: A case study in Da Lat cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S102022154.pdf
  • Size : 715,05 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.