Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51753
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Yến
dc.contributor.authorPhạm, Ngọc Đức
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:52Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345049en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51753-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.10 - tr.154-159 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định đặt phòng trực tuyến thông qua các công ty du lịch trực tuyến của du khách: Nghiên cứu tại thành phố Đà Lạt = Factors affecting the decision of customers to make online room booking via online travel agents: A case study in Da Lat cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S102022154.pdf715.05 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

37
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.