Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Tuyết Mai
dc.contributor.authorLê, Thị Nga
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:46Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351400en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51733-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.6 - tr.27-33 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleViệc tiếp cận các khía cạnh văn hóa của giáo viên trong giờ học tiếng anh tại trường THPT chuyên Hạ Long = English teachers’ addressing of cultural aspects in their classes at ha long high school for gifted studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V227S062022027.pdf
  • Size : 454,25 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.