Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorĐỗ, Hoàng Ý Nhi
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:42Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344773en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51718-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.9 - tr.264-272 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleÝ định mua các sản phẩm chăm sóc cá nhân thiên nhiên của người tiêu dùng trên địa bàn Thành phố Hồ Chí Minh = The purchase intention of consumers living in Ho Chi Minh City towards natural personal care productsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92022264.pdf
  • Size : 1,15 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.