Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51710
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quốc Thao
dc.contributor.authorPhan, Thị Nhân
dc.date.accessioned2023-12-26T01:11:39Z-
dc.date.available2023-12-26T01:11:39Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351396en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51710-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.6 - tr.20-26 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleNhận thức của giáo viên tiếng anh về các yếu tố ảnh hưởng đến việc giảng dạy tiếng anh chuyên ngành = English language teachers’ perceptions of the factors affecting their english for specific purposes (esp) teachingen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V227S062022020.pdf381.17 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.