Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Diệu Khánh
dc.contributor.authorPhạm, Thị Uyên Thi
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:43Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343285en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51582-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài Chính - 2022 - no.779 - tr.163-165 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài Chínhen
dc.titleNhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng về dịch vụ chuyển tiền kiều hối các ngân hàng thương mại tại Đà Nẵng = Factors affecting customer satisfaction with remittance services of commercial banks in Da Nangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv133S7792022163.pdf
  • Size : 488,09 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.